top of page
  • Writer's picturePortugalSardineDiary

---------日常體育--------- 葡萄牙國家隊比賽

Yesterday is a very BIG day to me. 係我第一次睇葡萄牙國家隊比賽 係我第一次見到C朗真人...omg🤩🤩🤩 📢📢 Scream scream scream a lot... 係我第一次買我人生第一條葡萄牙足球頸巾(EU5 諗著用一世架啦🤣🤣) 係我第一次5萬幾人一齊唱葡萄牙國歌😚😚😚


今次比賽既地點係Benfica stadium, 會場內當然有好多Benfica既波衫同精品買,但原來仲有他們既足球訓練學校同游泳池,我見到好多個C朗係到,個個都好Cute又好勁🤣🤣





雖然琴日比賽對Ukraine唔算太精彩,最後賽果都只係0:0,但係整個球場既氣氛.係癲左.....🤣🤣🤣

全場既人會一齊玩紅海,全晚都勁唱歌同一齊勁嗌"Portugal..Portu9..Portu9" (發音唔正,勁似不斷講緊粗口🤣🤣). 大家可以睇下下面D videos...唔講真係以為葡萄牙已經入左波🤣🤣



大家對C朗其實真係又愛又恨,好多人小朋友都特登整左D Banner希望完場後,C朗可以送佢地波衫. 最勁係有個小朋友完左場之後,佢殺出左重圍,跑左入去,攬著左C朗,omg..超級羨幕呀😍😍😍下次我都要諗下點樣可以攬著佢先得.😚


....但佢一入唔到波,或者踢得唔好,就好多人鬧佢"Porra" (He's fxxx).....其實,球星真係好難做.


4 views0 comments

ความคิดเห็น


bottom of page