top of page
  • Writer's picturePortugalSardineDiary

---------日常之文化---------葡萄牙真係咁好???

我日日都係度讚葡萄牙,今日就等我講下呢度既唔好啦~


1. 古舊城市 (始終葡萄牙剛剛才脫離經濟危機,好多大廈都仍是荒廢/重建中,就算里斯本都仍有好多地方是空置/殘舊的) 2. 政府部門做事分得好仔細 (意思是:不是我部門的事務,麻煩你找另一個部門啦~) 3. 外國,你知...呢度好多事都要排隊等,銀行&郵局&政府機構 (預半天時間,感覺會好過些)/巴士&地鐵(睇你好唔好彩嚕,3-30分鐘不等)/超級市場(唔只排隊等俾錢/如果你想買新鮮麵包/肉或魚類,都要分開3個位置拎飛排隊) 4. 做野慢/ 不慌不忙 (呼籲大家真係唔好用香港既準則黎比較,一心急,辛苦果個係你自己,他們仍然好悠閒) 5. 里斯本地方好細,無咩野玩 (對多姿多彩既香港人,可能佢地真係覺得行公園行整日好悶,又不像日本有那麼多舖頭逛,又沒有曼谷/台灣那樣的夜市,對,其實這裡是歐洲) 6. 野食唔好食,好dry (本人很喜歡葡萄牙美食,但這都是我從香港人收集到不少的意見) 7. 聽聞說,葡萄牙女人是十分愛談八掛 (有待了解) 8.好多狗屎…之前都提及過



其實,我覺得每件事都有正反兩面睇,而且口味興趣這件事都好個人,很難一概而論. 我想我都是忠於自己,自己喜歡就好了.🥰🥰


11 views0 comments

Comments


bottom of page