top of page
  • Writer's picturePortugalSardineDiary

---------日常之文化---------中國人移民

Updated: May 29, 2019

今日,同個葡萄牙朋友(named Pedro)傾計,我問左佢一個問題:

👱🏽‍♀Me: 其實,我地現家咁多中國人黎投資移民(註1),搞到樓價升左好多,你地會唔會好唔鍾意我地?

👱‍♂Pedro: 唔會呀😄,葡萄牙人doesn't care😄😄. 我諗就算西班牙人再黎多次搶曬我地啲野(註2),只要西班牙佬留番個足球場同埋俾我地搵到更多啲錢,我地都OK. 😂😂

👱🏽‍♀Me: Haha...😂😂咁都得. 啲人唔理咩?

👱‍♂Pedro: 其實,我地葡萄牙人真係唔介意其他國藉既人黎呢度居住. 可能因為我地自己好多人都會去第二度工作,歐洲呀,巴西呀,所以我地覺得大家都會出出入入去不同既國家,係好正常既事.


以上呢番對話,令我終於明白.....原來係我自己一直歧視左自己,人地根本沒有歧視我地,反而對我地仲超級nice.

🛑註1: 中國人移民葡萄牙數字: 2010年 - 約5700人 2014年 - 約21, 402人 4年內多了3倍多...都真係好多. Reference: Imigração. Chineses já são a quinta comunidade em Portugal 移民. 中國已是葡萄牙第五大移民國 https://ionline.sapo.pt/409989


🛑註2: 歷史上,葡萄牙曾被西班牙吞併過60年



50 views0 comments

Σχόλια


bottom of page